Apr 5, 2013

Huawei Cosmote internet on the go και Ubuntu 12.10

Είχα αναφερθεί παλαιότερα στην εγκατάσταση του ZTE MF 110 internet usb stick στο Ubuntu 10.10. Πρόσφατα χρειάστηκε να αναβαθμίσω τον Cosmote 3g εξοπλισμό μου και πλέον έχω στη διάθεση μου το Huawei E3131As-6 (όπως αναγράφεται στη συσκευασία) Η εγκατάσταση και λειτουργία του στο Ubuntu 12.10 (Quantal Quetzal) ήταν μια ευχάριστη έκπληξη μιας και δεν χρειάστηκαν ειδικές ρυθμίσεις, ούτε πρόσθετα προγράμματα, αλλά απεναντίας δούλεψε δίχως προβλήματα. Ας δούμε λοιπόν τα βήματα της διαμόρφωσης.
Συνδέοντας τη συσκευή σε μια USB 2.0 θύρα (μιας και για έναν περίεργο λόγο έχω διαπιστώσει προβλήματα στη λειτουργία του USB σε θύρες 3.0 του laptop μου), η εντολή lsusb μας δίνει την πληροφορία:

Bus 002 Device 008: ID 12d1:1506 Huawei Technologies Co., Ltd. E398 LTE/UMTS/GSM Modem/Networkcard

Λίγο αργότερα,  το Ubuntu θα μας ζητήσει τον κωδικό SIM του 3g modem μας.
Προκειμένου να συνδεθούμε στο δίκτυο, μπορούμε να φτιάξουμε ένα profile στο Network Manager. Ανατρέχουμε στις Mobile Broadband συνδέσεις και πατάμε "Add".
Στη συνέχεια, επιλέγουμε την ασύρματη μας συσκευή, την χώρα, τον πάροχο, το πλάνο μας.




 

Ακολουθεί μια σύνοψη των ρυθμίσεων μας.
Στο προφίλ της σύνδεσης δεν είναι απαραίτητο να επηρεάσουμε κάποια ρύθμιση.
Τέλος, για την ενεργοποίηση του προφίλ και την τελική μας σύνδεση στο δίκτυο, δεν έχουμε παρά να το επιλέξουμε.

No comments: